Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És més útil del que sembla, s'hi sustenta la vida i ajuda al progrés de la humanitat
La UIB impulsa una campanya que vol donar a conèixer la importància de la química per al nostre benestar. Però si pronunciam la paraula química, tal vegada vos ve al cap la dificultat de l’assignatura quan éreu estudiants o la famosa taula periòdica que haguéreu d’aprendre, en recordau algun dels elements?
És més útil del que sembla. Tant que, sobre ella, s’hi sustenta la vida i ajuda al progrés de la Humanitat. Proporciona nous materials i teixits, medicaments per aturar malalties i està present a la música i les arts. Però la química continua sent una gran desconeguda i encara té mala premsa entre els estudiants.
Aquest 2019 se celebra l’Any Internacional de la Taula Periòdica que, tot i que no ho sembli, suma elements any rere any.
Però pot ser en poc temps aquests nous elements puguin ser útils i resoldre problemes actuals. La UIB s’ha sumat a la commemoració dels 150 anys de la taula periòdica amb una sèrie d’activitats que inclouen conferències, una exposició que s’inaugurarà la nit de l’art i fins i tot un joc de cartes per a centres de secundària que es presentarà a l’octubre
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13