L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Més de la meitat de la població adulta pateix algun tipus de sobrepès
Molts dels afectats per l’obsesitat no la consideren una malaltia. Per aquest motiu, un grup d’experts del Centre integral de nutrició de les Illes Balears ha elaborat el Llibre Blanc de l’Obesitat. L’objectiu: ajudar els pacients amb obesitat a entendre una patologia que afecta a la meitat de la població.
La taxa d’obesitat s’ha duplicat a Espanya en les dues darreres dècades. Això implica que més de la meitat de la població adulta pateix algun tipus de sobrepès. Els especialistes ho tenen clar: l’obesitat és la gran epidèmia del segle XXI.
La problemàtica s’agreuja quan es trasllada als més petits. 1 de cada 4 nins a tot l’Estat té sobrepès, i 1 de cada 8 pateix obesitat.
Entre les causes del sobrepès destaquen factors genètics, però també un abandó de la dieta tradicionalment mediterrània. Una alimentació sana i un augment de l’activitat física són clau per gaudir d’una bona salut física, però també emocional.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues