Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La majoria d'incidents han estat per despreniments de mobiliari urbà i caiguda d'arbres.
Segons l’112, la tempesta ‘Ana’ ha provocat una trentena d’incidents a Palma fins la una del migdia. La zona sud de Mallorca i, per tant, la badia de Palma ha estat una de les àrees més afectades per les ones i les ratxes de vent. La majoria dels avisos han estat per despreniment de mobiliari urbà i caiguda d’arbres.
Al Molinar, les onades han arrossegat fora de l’aigua tota mena d’objectes: fustes, plàstics, algues i arena. De fet, l’aigua de la mar travessa el passeig i arriba a les terrasses i a les cases de primera línia. Per evitar inundacions, els veïns han col·locat tanques i sacs d’arena.
L’Agència Estatal de Meteorologia manté l’avís taronja per vent fins les quatre de l’horabaixa i de mala mar fins les 6 del vespre.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"