Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
L'efecte més evident de Bruno estan sent les ràfegues de vent. El cel, això sí, han estat destapat durant tot el matí.
La tempesta Bruno, que ja afecta bona part de península, ha començat a tocar les illes en la passada matinada. Tot i que els vents ja es van fer notar durant la tarda i nit d’ahir, les connexions marítimes, fins avui al migdia no s’han vist afectades, ni entre les Pitiüses ni amb altres punts, com la península.
Les navilieres estan a l’espera de l’evolució de la borrasca per veure si impedeix defintivamente que els trajectes regulars es vegin afectats. De moment, no hi ha canvis.
L’efecte més evident de Bruno estan sent les ràfegues de vent. No estan sent tan importants com a la costa gallega, on s’han superat els 130 km/h, però a Eivissa s’han assolit els 70 km/h. El cel, això sí, ha estat destapat durant tot el matí.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució