Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Aquest estiu tornen a escalonar les arribades dels 200 vaixells per evitar la massificació
A Eivissa, els consignataris ja preveuen que per la temporada de 2027 no coincideixin més de 2 creuers al dic de Botafoc. El primer creuer hi arribarà el 2 d’abril i per aquest estiu han decidit escalonar, encara més, les arribades per evitar-hi la massificació.
Aquesta temporada es recuperen les xifres prepandèmia: arribaran 200 creuers, els mateixos que l’any 2019. S’han distanciat les entrades al port per evitar-hi massificacions.
Coincidiran tres creuers cinc dies aquesta temporada i ho faran durant tres hores. L’arribada de creuers de 170 metres d’eslora al duc d’alba, diuen els consignataris, baixarà la pressió de trànsit a la sortida de Botafoc.
Per primera vegada, a partir del 2 d’abril, quan arribi el primer vaixell, els creueristes tendran una sortida diferenciada del trànsit regular de passatgers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge