L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Una mesura que les associacions proteccionistes troben insuficient
A l’espera que la Unió Europea aprovi una moratòria per a la tórtora, avui, el consell de caça ha decidit acursar la temporada de caça, que acabarà d’aquí a 9 dies.
La tórtora europea està en perill, a diferència de la tórtora turca, que s’ha estès per tota la Mediterrània. Per al grup ecologista GOB, amb reduir la veda no n’hi ha prou. El ministeri de Medi Ambient recomana només capturar-la un o 2 cap de setmanes i la Unió Europea és encara més contundent.
El Consell de Mallorca assegura que s’ha arribat a uns preacords per donar una resposta unitària en àmbit estatal.
L’Estat té dos mesos per respondre-hi i després ho farà a Brussel·les. La tórtora migratoria se’n va a final de setembre i no torna a les Illes fins al proper estiu.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues