Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

S'hi exposen les obres de la primera promoció del batxillerat artístic de l'IES de Marratxí
Les escultures situades al nucli antic de Santa Maria anticipaven el CaminART. Un dels plats forts d’aquesta cita són les exposicions, que s’han repartit en set espais. El projecte ‘Seguint la petjada’ es troba a la Posada de Son Llaüt.
L’espai de Can Sanxo ha servit per impulsar els artistes novells. L’Art Jove l’han representat les obres de Joan Maimó, Pau Foma i Toni Ramis. Els alumnes de primer de batxillerat de l’IES de Marratxí hi han presentat el seu projecte ‘Expressa.r.t‘.
Des de les vuit del vespre, les activitats han estat el centre d’atenció. Música, poesia, dansa, teatre. Totes les disciplines s’hi veuran representades. Una vetlada en què, de ben segur, l’art farà camí a Santa Maria.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió