Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els seus titulars parlen de pànic entre els turistes
L’aparició d’una tintorera prop de la costa ha tornat a posar Mallorca a les portades de la premsa sensacionalista britànica i alemanya. El “Daily Mirror”, “The Sun” i el “Bild” publiquen fotografies i imatges del tauró malferit amb titulars que parlen de pànic entre els turistes.
Els diaris expliquen com es van evacuar els banyistes a les platges de Palma i Calvià, per on va passar l’esqual i com va ser la seva captura. La tintorera va ser capturada prop del Balneari 14 a la Platja de Palma, i posteriorment va ser sacrificada perquè tenia ferides molt greus. L’animal va ser traslladat al Palma Aquàrium, on li practicaren la necròpsia.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys