Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Shark Med fa anys que fa seguiment d'aquesta espècie i enguany només n'han vist una, quan cada any en veien una vuitena
La població de tintoreres ha estat gairebé inexistent enguany a les Illes. Així ho indiquen els experts de Shark Med, que fa 6 anys que hi monitoren la presència d’aquesta espècie.
Els motius encara s’investiguen, però un d’ells ja està clar: la temperatura de l’aigua. Les tintoreres enguany han estat males de veure a la nostra mar. Tant, que només se n’ha vista una. Encara han de passar més anys per treure’n conclusions definitives, però els motius d’aquesta absència poden ser diversos: des del canvi de temperatura de l’aigua, fins que, simplement, de cada vegada n’hi ha manco.
Shark Med recorda que els taurons no són perillosos. Diuen que les xifres anuals registren moltes més morts per animals com els cans o els moscards.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"