Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La tornada de les festes ha suposat grans ingressos als bars del municipi, un sector que es va veure molt afectat per les restriccions de la pandèmia
Amb l’entrada del caixer batle a la plaça… les primeres notes del Jaleo feien esclatar la festa. El primer després d’una llarga espera i que Maó va viure amb més ganes que mai.
Han passat gairebé tres anys i els cavallers havien trobat a faltar l’alegria de botar i de sentir-se acompanyats.
La tornada les festes de la Mare de Déu de Gràcia també s’ha celebrat a les barres dels bars, que han tornat a sortir el carrer: s’han preparat per a les hores de feina més intenses de tot l’any.
I és que dos anys sense bauxa s’han notat en tots els sentits, també, per als negocis per als quals les festes suposaven una important font d’ingressos.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo