La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
L’emblemàtica Torre Eiffel de París ha inaugurat una nova atracció coincidint amb el Roland Garros.
És una tirolina que posa a prova la valentia de la gent que s’atreveix a pujar-hi i a més, gratis.
En un minut, es recorren 800 metres de distància i la velocitat que es pot agafar pot arribar fins als 100 quilòmetres per hora.
La part més atractiva potser sigui que té aquestes vistes privilegiades que només uns pocs podran gaudir ja que hi haurà tirolina fin diumenge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres