Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es tracta d'una finca d'una quarterada, en un indret molt freqüentat en la zona nord del municipi i del seu port
177
La Torre Picada de Sóller ja és propietat del Consell de Mallorca, després que la presidenta Catalina Cladera ha formalitzat l’adquisició de la finca amb la signatura de la compravenda.
Segons ha informat el Consell aquest dissabte, aquesta institució insular ha formalitzat la compra de la finca de Sóller on està situada la Torre Picada, element patrimonial declarat Bé d’Interès Cultural que des d’ara ja és de propietat pública.
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, juntament amb el conseller insular d’Hisenda i Funció Pública, Josep Lluís Colom, han signat amb la propietat de la finca el contracte de compravenda, fent que la Torre Picada de Sóller sigui de tots els mallorquins. Cladera ha agraït a la família Castañer Puig que hagi optat per fer possible que la finca passi a ser patrimoni públic en comptes de vendre a compradors privats. El mes de novembre passat, el ple va habilitar una partida de crèdit per valor d’1.360.000 euros per a fer front al procés de compra.
Es tracta d’una finca d’una quarterada, en un indret molt freqüentat en la zona nord del municipi i del seu port. Conté una edificació de prop de 150 metres quadrats, de secció circular i 12 metres d’altura, coneguda per la seva Torre Picada, la torre de defensa més gran de l’illa i una de les millor conservades, de la qual hi ha registres històrics de principis del segle XVII.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals