Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Un centenar de persones han gaudit d'una jornada de portes obertes i berenar popular
La torre Picada de Sóller ha passat aquest dissabte a mans públiques. Els que eren propietaris de l’emblemàtica talaia han rebutjat importants ofertes privades. Ara, l’ha adquirida el Consell de Mallorca per 1.360.000 Euros i tots els ciutadans podran gaudir d’un tresor patrimonial com aquest.
L’expropietari de la torre Picada, Valentí Castanyer, ha dit que “considerava que no era meva, que havia de ser del poble”. Al seu torn, la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha assegurat que és “un dia històric perquè una torre que estava en mans d’una propietat privada passa a mans públiques, i a mans de tots. No hem de passar pena que el pugui adquirir una altra propietat i que pogués tallar-hi l’accés”.
Els moros varen entrar a territori solleric per ses Puntes. De manera que la torre va tenir una importància estratègica i aquest migdia lluïa banderes de moros i cristians.
Un centenar de persones han gaudit d’una jornada de portes obertes i berenar popular. El camí, que ja paga la pena, era públic. A partir d’ara, es complementa amb aquesta conjugació de la història i la bellesa paisatgística d’aquest racó tan estimat pels sollerics.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució