Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Mentre s'espera l'arribada d'aquesta tecnologia, Aena invertirà 300.000 euros per arreglar els desperfectes de la torre física
La torre de control de l’aeroport de Menorca, actualment la més antiga d’Espanya, ha de ser substituïda per una torre de control virtual, però les proves amb les càmeres de pista s’estan allargant. De moment, Aena ha anunciat que invertirà 300.000 euros per arreglar els desperfectes de la torre física.
Un projecte pel qual han mostrat disconformitat el Govern, el Consell de Menorca i alguns ajuntaments. Tampoc el consideren adequat els controladors aeris per les característiques de l’aeroport de Menorca, que constantment incrementa el seu trànsit aeri.
De fet, les darreres dades d’Aena mostren que aquest novembre han arribat un 15% més de passatgers que el mateix mes de l’any passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge