Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

S'han extret per dur-los a una altra platja de Menorca amb les condicions òptimes perquè puguin prosperar
A Menorca, la tortuga que aquest divendres a primera hora del matí ha visitat la platja de Punta Prima causant gran expectació entre els vesins, sí que havia post ous. Una tècnica de la Fundació Palma Aquàrium els ha trobat, juntament amb personal del Centre de Recuperació de Fauna del GOB Menorca.
Després de mitja hora furgant l’arena, finalment n’ha sortit el primer ou. I dues hores després, se n’han extret un total de 132. Cap d’ells no tenia possibilitats de prosperar, ja que l’arenal triat per la tortuga no passa dels 25 graus i per criar han d’estar a mínim 29.
Per aquest motiu, uns quants seran traslladats a incubadores i la resta s’enterraran a una altra platja de Menorca més idònia.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui