La mallorquina Marta Barceló és l'autora d'aquesta coproducció del Teatre Principal de Palma i el Teatre Nacional de Catalunya
Sí, el poble fictici en aquesta obra és Sant Llis, però per a molts de nosaltres és impossible deslligar aquest relat de la torrentada de Sant Llorenç. I és que aquell fet i les seves conseqüències van despertar la creativitat de la mallorquina Marta Barceló, que en poc temps va enllestir ‘Zona inundable’. Una obra de ficció, assegura, basada en fets reals. I la realitat és que hi va haver una torrentada, que hi va haver moltes víctimes, algunes mortals. També hi va haver un arxiu municipal ple de fang i por, molta por.
‘Zona inundable’ és una coproducció del Teatre Nacional de Catalunya, on es va estrenar el passat mes d’octubre, amb el Teatre Principal de Palma, on es representarà el pròxim 28 de desembre. 2 dies després serà a l’Auditori de Sa Màniga i el 8 de gener al Teatre d’Artà.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto