Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
L'organització reivindica cercar solucions perquè el 2021 no s'hagin d'anul·lar proves massives
La novena edició de la Trail Menorca Camí de Cavalls ha quedat suspesa de manera definitiva. Així ho ha decidit l’organització després que els tècnics d’Esports i Sanitat del Govern que la situació epidemiològica no serà favorable el primer cap de setmana d’octubre, data fixada per a la celebració de la prova, concretament els dies 2, 3 i 4.
Les autoritats sanitàries parlen d’uns indicadors descontrolats, que no s’espera que millorin pròximament. Els promotors, en paraules del director Guillem Bosch, entenen la situació, però reivindiquen la creació d’un marc de recerca de solucions perquè el 2021 no s’hagin d’anul·lar proves massives com aquesta. La Camí de Cavalls tenia una inscripció de 1.200 atletes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa