Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Associació Hotelera xifra en un 90% el nivell d'ocupació durant aquest cap de setmana
Milers de persones es concentren aquest dissabte a Peguera, a Calvià. Són els participants al triatló i també els seus acompanyants. Aquesta competició esportiva té un impacte econòmic de més d’un milió d’euros.
La platja del Torà ha quedat estibada de gent de ben dematí. Més de 1.200 persones han participat al triatló, més els acompanyants. Un gran impacte econòmic per a la localitat. Segons el batle de Calvià, Alfonso Rodríguez, aquesta prova esportiva deixarà 1.2 milions d’euros als negocis calvianers.
Hi ha una delegació polonesa amb 11 participants. N’hi ha una altra amb perruca blava que són encara més. Hem vist italians, belgues… un ventall ben ampli de nacionalitats.
Tant per hotels com per restauració, la setmana és rodona. El president dels hotelers de Peguera i Cala Fornells, Toni Mayol, assegura que l’ocupació mitjana dels hotels aquest cap de setmana és d’aproximadament el 90%.
El sector turístic de Peguera ha remarcat que la temporada en general ha tengut més ocupació que el 2019.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle