Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els veïns celebren que es desmantelli la central després de patir més de 20 anys de remors, vibracions i contaminació
Aquesta central tèrmica va estar en funcionament des de l’any 1966 fins al 2023. L’any 2001 s’hi va instal·lar una turbina que utilitzava gasoil com a combustible i que des de llavors causava queixes dels veïns per contaminació i remors.
En els darrers dos anys, la turbina s’encenia de manera puntual. Ahir el Govern va autoritzar que es tancàs definitivament i ja no es podrà tornar a encendre, un fet que han celebrat els veïns afectats, que han recordat que varen haver de judicialitzar la seva demanda.
Els nous enllaços submarins entre Eivissa i Formentera garanteixen el subministrament elèctric i la central ja no és necessària. En sis mesos, Gesa presentarà el pla de desmantellament què haurà d’estar executat abans de l’1 d’octubre de 2030.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols