Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Kike López veu a l'equip llest per assolir l'ascens
Només queda una passa, un partit perquè la Unió Esportiva Eivissa sigui equip de Segona Divisió. Per aconseguir-ho hauran de superar diumenge a les 12 l’UCAM Múrcia al Nuevo Vivero de Badajoz.
A primera hora del dematí, l’expedició pitiüsa ha posat rumb cap a Madrid. Allà han agafat un autocar direcció a Elvas, Portugal, on se concentraran fins al dia de partit per enfrontar-se al conjunt murcià.
El futbolista de la UD Eivissa, Kike López, veu l’equip a punt per assolir l’ascens al futbol professional. A més ha assegurat que vol donar una gran alegria als aficionats que volin a terres extremenyes.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat