Armando Shashoua, Martín Pascual i Darío Poveda varen debutar amb el conjunt pitiús
A San Pedro del Pinatar la UD Eivissa continua sense guanyar. Ahir va caure per un a zero davant el Tenerife en la primera derrota de la pretemporada. El darrer partit de l’equip de Baraja al Pinatar Arena va estar igualat, quant a domini del joc, però el Tenerife de Luis Miguel Ramis va aconseguir fer més arribades clares que no els blau cel.
L’Eivissa, tot i que no va circular malament, sí que va tenir més problemes per crear ocasions. Teto, la sensació del planter del Tenerife va fer l’únic gol del partit en el 7 de la segona.
L’Eivissa va accelerar el ritme cercant l’empat, però l’ocasió més clara no va arribar fins al descompte. Ahir varen debutar finalment Armando Shashoua, Martín Pascual i Darío Poveda, encara sense gaire ritme.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge