Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Els blaus ho tenen tot a favor per pujar davant la seva afició
La Unió Esportiva Eivissa Gasifred pot ser avui equip de Segona Divisió de futbol sala. Els blaus han de fer bona a Blancadona la renda de dos gols aconseguida en el partit d’anada de l’eliminatòria final per l’ascens.
Els aficionats de la UD Eivissa, que tant han patit darrerament amb l’equip de futbol, poden tancar avui la temporada celebrant un ascens. L’històric Gasifred, ara vinculat al club blau cel, és a només 40 minuts de tornar a la categoria de plata onze anys després. Avui reben a Blancadona el Salesianos de Tenerife. Una victòria, un empat, o fins i tot una derrota per dos gols o menys al final de la pròrroga atorgaria l’ascens als de Vila. Els pitiusos han fet una temporada magnífica. Campions de la Lliga regular, han guanyat fins ara els cinc partits de play-off, i avui, toca posar la cirereta amb el preuat ascens.
El Gasifred va abandonar la Divisió de Plata ara fa 11 anys, al final de la temporada 2011/12. Es va veure obligat a baixar a Tercera per problemes econòmics, però ara tornar a tocar a la porta de l’elit.
La cita, avui, a partir de les 7 i mitja de la tarda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis