Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els pitiüsos reben l'equip amb més títols del món, el Movistar Inter, als setzens de final de la Copa del Rei
És la il·lusió d’un equip històric del futbol sala que està a punt de viure un dels dies més importants de la seva història. I un dia històric necessita un rival històric: el Movistar Inter serà el rival de demà de la UD Eivissa Gasifred als setzens de final de la Copa del Rei.
Els deixebles de José Fernández han fet el darrer entrenament abans de rebre demà el Movistar Inter. Serà una eliminatòria a partit únic al pavelló de Blanca Dona, un autèntic fortí pels pitiüsos. El repte és majúscul, però no més que la il·lusió d’uns jugadors que creuen que passar de ronda és possible.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys