Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Juanma Barrero s'estrena amb l'Atlètic Balears amb una dolorosa derrota a Antequera
La UD tenia ganes de tornar a casa, i avui ha lliurat a la seva afició possiblement el millor partit del curs. La UD ha acumulat moltes arribades al llarg del duel i només ha necessitat un quart d’hora per obrir el marcador, amb un gol de falta d’Eugeni. El Linares no s’ha arronsat i en una contra ha aconseguit l’empat, marcat per l’exbalearico Hugo Díaz.
Però a la segona part els blaus s’han desfermat. Només botar de vestidors, Soko feia amb el 2 a 1 el seu tercer gol a la lliga. Més tard, una caiguda d’Obolskiy quan cercava una rematada ha provocat un penal, que ha convertit Àlex Gallar. Quarta diana ja del pitxiti pitiús. Ja al descompte, Rubén Díez ha fet el 4 a 1 definitiu. La UD ha fet 13 punts de 15 possibles.
També una golejada, però en contra, ha protagonitzat el nou Atlètic Balears de Juanma Barrero. L’Antequera ha passat per damunt els de la Via de Cintura, que al descans ja perdien per 2 a 0 amb un doblet de Chema Núñez. Ale ha sentenciat el partit pels malaguenys al segon temps. El conjunt blanc-i-blau queda coer amb només un punt en sis jornades.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys