Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Mario González ha sentenciat als blau cel en un quart d'hora
Segona derrota consecutiva de la UD Eivissa lluny de Can Misses. Fa quinze dies va caure contra l’Almeria per 2-0 i aquest dissabte ha tornat a claudicar amb idèntic resultat contra el CD Tenerife. Això sí, les sensacions han estat ben diferents. Els de Paco Jémez han sortit sense complexos, però els espais que han deixat en defensa els han matat. Mario González s’ha vestit de killer per deixar el partit sentenciat en 15 minuts. El davanter burgalès del Tenerife ha aprofitat una primera passada als 4 minuts per batre al pal llarg Álex Domínguez. Poalada d’aigua gelada just començar per als pitiüsos.
Però passat el quart d’hora, en una nova jugada de velocitat, Mario González tornaria a ser un malson per la defensa visitant. Rep una pilota a l’espai i marca de vaselina. En un obrir i clucar els ulls, els de Paco Jémez anaven perdent 2-0. Un desavantatge, això sí, que no ha tombat els blau cel, que han continuat enganxats al partit i han gaudit d’ocasions per escurçar distàncies. Davo ha pogut marcar un golàs al primer temps, però Juan Soriano ha posat una ma determinant per evitar el gol.
El tècnic de la UD Eivissa ha donat entrada al descans a Javi Lara i Kevin Appin per donar un aire encara més ofensiu a l’equip, retirant Javi Pérez i Cifuentes. En canvi de dibuix ha permès als balears gaudir d’aproximacions a l’àrea de Soriano al segon temps. A l’hora de partit la UD ha tingut una doble oportunitat per marcar: Davo primer i Javi Lara després no encerten. Poc a poc els blaucel han anat tancant al seu camp al Tenerife. Però els locals han donat qualque ensurt. Andrés Martín ha posat la velocitat pels locals i tant ell com Samuel Shashoua han perdonat el tercer al tram final. Segona derrota de l’era Paco Jémez. L’escalada cap al play off haurà d’esperar.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca