Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El conjunt blau cel disputarà demà contra l'Eldense el primer dels quatre partits amistosos que té previstos a Múrcia
La UD Eivissa ha partit cap a Múrcia per continuar amb la pretemporada. L’equip de Javier Baraja es concentrarà durant deu dies al Pinatar Arena.
Allà disputaran quatre partits amistosos. El primer serà demà capvespre contra l’Eldense de la Primera Federació. I en els pròxims dies ho faran contra Tenerife i Cartagena, de Segona Divisió, i l’Elx, de Primera.
A terres murcianes han viatjat tots els futbolistes de la plantilla. Hi eren els vuit fitxatges nous del conjunt blau cel i també el director esportiu del club Miguel Ángel Gómez.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes