Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El possible debut de Shashoua, Poveda i Pascual és el gran atractiu del duel contra els canaris
Amb la visita d’Amadeo Salvo, que no s’ha volgut perdre la recta final de l’stage a San Pedro del Pinatar, la UD Eivissa prepara el partit contra el Tenerife, un dels candidats a l’ascens a Primera Divisió, un ascens que varen fregar la temporada passada.
Javi Baraja cercarà la primera victòria del seu equip després de sumar tres empats als tres primers partits. A més, avui es podria produir el debut de tres jugadors: Martín Pascual, Darío Poveda i Armando Shashoua. El migcampista anglès podria debutar contra el seu germà, Samuel, que juga al Tenerife.
A partir de les 19h, la UD Eivissa jugarà el penúltim partit de l’stage. Quedarà pendent el partit de dimarts contra tot un equip de Primera Divisió, l’Elx de Francisco.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle