Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El possible debut de Shashoua, Poveda i Pascual és el gran atractiu del duel contra els canaris
Amb la visita d’Amadeo Salvo, que no s’ha volgut perdre la recta final de l’stage a San Pedro del Pinatar, la UD Eivissa prepara el partit contra el Tenerife, un dels candidats a l’ascens a Primera Divisió, un ascens que varen fregar la temporada passada.
Javi Baraja cercarà la primera victòria del seu equip després de sumar tres empats als tres primers partits. A més, avui es podria produir el debut de tres jugadors: Martín Pascual, Darío Poveda i Armando Shashoua. El migcampista anglès podria debutar contra el seu germà, Samuel, que juga al Tenerife.
A partir de les 19h, la UD Eivissa jugarà el penúltim partit de l’stage. Quedarà pendent el partit de dimarts contra tot un equip de Primera Divisió, l’Elx de Francisco.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora