Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Un penal al descompte atorga el triomf als pitiüsos contra un bon Atlètic Balears
L’estadi de Can Misses es retrobava amb la categoria de bronze després de dos anys a Segona, però ho feia amb un derbi que va dur gairebé 3.000 persones a la grada. La UD era favorita a les travesses i des del principi va tenir el domini i les primeres ocasions. A la mitja hora, però, en la primera arribada dels balearicos, Ferroni va enviar fora l’ocasió més clara del primer temps. Eugeni va posar a prova Lario de falta.
A la represa, els palmesans, empesos pels 300 balearicos desplaçats a Eivissa, varen millorar; el duel es va equilibrar i els de Tato varen topar-se amb el pal. Però a la recta final, i amb més profunditat de banqueta, la UD va ficar una marxa més. Gallar està a punt de marcar en només sortir. També està a prop del gol Obolskii amb el cap. Però va ser ja al descompte quan va arribar la jugada clau. Penal de Loren a Arroyo quan el de Valladolid cercava la rematada. Gallar el transforma en el seu segon gol del curs i atorga la victòria als blau cel.
L’Atlètic Balears queda amb un punt de sis. La UD, en canvi, fa ple i se situa ja, a unes hores, líder de la Lliga.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa