Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El conjunt d'Eugenio Tilves guanya per 22 a 25 a l'Handbol Mallorca gràcies a una gran segona part
Derbi clau en la lluita per a la salvació. I l’Handbol Mallorca ha sortit decidit darrere d’ell. Completa una gran primera part per arribar al descans amb tres gols d’avantatge. Tot gràcies a la punteria en atac i les grans intervencions de Pol Varela.
L’equip d’Eugenio Tilves ha reaccionat al segon temps. Han pujat la intensitat defensiva i en atac s’han aferrat a la figura de Javier Rodríguez. Màxim anotador d’aquest derbi amb 8 dianes. Aquestes han estat les dues claus per imposar-se per 22 a 25. La UD Eivissa agafa aire i esperança mentre que l’Handbol Mallorca s’enfonsa una mica més.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada