Juan Carlos Carcedo sap que caldrà un punt més d’agressivitat si volen emportar-se demà els primers tres punts a casa. El tècnic té només la baixa d’Àlex Gálvez. El rival i l’estat dels seus jugadors serà important, però també la gespa: l’equip ha entrenat tota la setmana a l’estadi. Can Misses 3 està renovant el verd i el camp principal ha patit tota la càrrega de treball de la setmana.
Carcedo torna demanar personalitat als seus jugadors, per mostrar tot el que treballen, i ofegar les possibilitats de l’Oviedo. La UD Eivissa no vol que s’ajorni molt més la primera victòria davant la seva afició.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros