Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els blaus cerquen al camp del Betis Deportivo la quarta victòria consecutiva que els apropi encara més al líder
Tres victòries consecutives han servit per canviar de dalt a baix l’aire que es respira a Can Misses. L’Eivissa ha trobat la tecla i demà cercarà el dotze de dotze al camp d’un Betis Deportivo que no travessa un bon moment i que es presenta com a rival idoni per continuar amb la ratxa.
La plantilla ha fet avui la darrera sessió de feina abans de viatjar a Sevilla, amb l’absència important de Mo Dauda, que estarà devers un mes fora de combat. La millor versió dels blau cel ha arribat a temps per somiar amb l’objectiu més ambiciós, que no és un altre que ser campions i assolir l’ascens directe.
La UD cercarà un triomf que posi pressió als dos primers classificats, l’Antequera i el Múrcia, que juguen diumenge i ho farien amb només un i dos punts de matalàs, respectivament, respecte d’un Eivissa que, ara sí, després de caure i d’aixecar-se moltes vegades enguany, ja és aquí. Els blaus volen que el ritme no s’aturi. Recordin, demà: Betis Deportivo — UD Eivissa, a les 16 h, en directe, com sempre, a IB3 Ràdio.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat