Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els blaus visiten el camp del Marbella amb la necessitat de trencar la mala ratxa si volen continuar vius en la lluita pel títol
Ja ho va dir Paco Jémez en roda de premsa: el partit de demà a Marbella és clau, i si la UD no treu la victòria de la Costa del Sol, dirà gairebé adeu a l’ascens directe. En canvi, una victòria, amb dos partits consecutius després, aquí, a Can Misses, ficaria de ple els blaus de retorn a aquesta lluita.
L’equip ha fet avui la darrera sessió a l’estadi abans de partir cap a Marbella, on espera un conjunt que a priori havia de lluitar per l’ascens, però que es troba en zona de descens. La millor notícia per a Jémez és l’abundància. Recupera sancionats i viatja amb l’única baixa de Davo, a qui encara li queden mínim dues setmanes per tornar. El tècnic recupera la seva parella de migcampistes favorita, Jesús Álvarez i Olabe, i podria donar l’alternativa a l’onze a Iván del Olmo.
L’Eivissa acumula quatre partits sense guanyar i ha caigut a la quarta posició, a quatre punts del líder, el Ceuta, que demà s’enfronta al segon, el Múrcia. Una jornada propícia, per tant, per retallar punts i tornar a la taula on es juga la partida per l’ascens directe. El Marbella-UD Eivissa, demà, a les 16 h, en directe, com sempre, a IB3 Ràdio.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys