Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
31 aerolínies de tot el món han deixat d'operar amb aquest model per seguretat
La Unió Europea prohibeix volar a tots els models aeris Boeing 737 MAX 8. Ho ha anunciat l’Agència Europea de Seguretat Aèria. La restricció s’ha fet efectiva aquest dimarts a les 19.00 hores (hora local) després que 31 aerolínies de tot el món hagin deixat d’operar temporalment amb aquest model.
Europa tanca l’espai aeri en aquest aparell després del darrer accident a Etiòpia, que va deixar el passat diumenge 157 víctimes mortals. És el mateix model sinistrat a Indonèsia l’octubre passat, amb 189 morts.
El Boeing 737 MAX, així es construeix l’avió:
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal