Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Aquesta mesura posa fre a l'agenda verda prevista per a 2030
Després d’un estiu europeu en què s’han batut tots els rècords de temperatura, amb els pitjors desastres naturals registrats en dècades, el ministre d’Indústria de la Unió Europea ha acordat demanar una moratòria ambiental de 2 anys d’una sèrie de normes d’emissions que estableixen els límits de contaminants permesos. Límits per als turismes nous venuts a la UE entre els anys 2025 i 2027, i de 2027 a 2029 per als camions.
La Unió Europea vol mantenir la regulació actual, l’EURO 6, per donar temps a la indústria automobilística, i també per evitar crear expectatives irreals sobre el control d’emissions. Actualment, la normativa vigent s’aplica a transport privat i transport logístic de manera diferenciada, i també depenent del combustible que es consumeixi. Amb la nova normativa, l’EURO 7, es rebaixa al límit de les emissions i s’equipara al dels carburants. Es manté una regulació, a part, del transport logístic i, per primera vegada, es controla l’impacte dels frens i els pneumàtics.
L’afectació d’aquesta moratòria serà ambiental. L’usuari no patirà en la seva mobilitat, però sí en l’efecte que puguin crear les emissions anteriors de la nova regulació. Aquí, les Illes Balears estan preparades per al canvi de mobilitat, però hi manca infraestructura.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys