El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
El setembre passat, la Universitat va contractar 37 investigadors de fora de l’arxipèlag, i les sol·licituds internacionals han passat del 21% el 2021 al 40% l’any passat
61
La UIB ha apujat un 30% el salari dels ajudants de doctor per captar talent de fora de les Balears. Si fa uns anys els preus disparats dels lloguers tiraven enrere els investigadors d’altres indrets de l’Estat i d’Europa, l’augment de les retribucions ha revertit aquesta tendència. El setembre passat, la UIB va contractar 37 investigadors de fora de l’arxipèlag.
Referma aquesta idea el fet que l’any 2021 un 21% de les sol·licituds per venir a fer feina a la Universitat eren d’investigadors internacionals, una xifra que l’any passat es va situar en el 40%.
Segons ha explicat a IB3 Ràdio el vicerector de Personal Docent Investigador, Toni Bordoy, una de les preocupacions dels docents són les retribucions. Per això, la Universitat posa a disposició dels investigadors ofertes personalitzades i, en alguns casos, la millora ha estat molt superior al 30%. És el cas d’algun investigador que ha passat de cobrar 1.500 euros mensuals bruts a 2.700 euros.
La UIB també ha canviat el sistema de contractació de personal per agilitzar els processos.
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera