Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Es tracta d'un espècie molt establerta a la pràctica totalitat dels municipis de les Illes
Es tracta d’un espècie molt establerta a la pràctica totalitat dels municipis de les Illes. L’objectiu és tractar de minvar la població d’aquest insecte, transmissor de virus com el dengue o el Zika.
La gran presència d’aquest insecte al nostre territori, i els esforços en la prevenció, són alguns dels motius que han fet que l’agència europea de sanitat ha escollit al departament de zoologia de la universitat de les Illes per participar en aquest estudi.
A Europa són conscients dels riscs del moscard tigre. A Espanya, concretament a Múrcia, l’any passat es va detectar la primera transmissió local del virus del dengue. Un moscard tigre va picar una persona que havia contret el virus durant un viatge, i després va picar-ne una altra contagiant-la amb el virus. A les Illes, encara no s’ha produït cap cas.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13