Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'any que s'iniciarà la construcció del nou edifici de Ciències de la Salut
A l’espai que ara és ple d’aules provisionals es començarà a construir l’any que ve el nou edifici de Ciències de la Salut. Llorenç Huguet, rector de la UIB, anuncia que acollirà les facultats d’Infermeria, Psicologia i Fisioteràpia. En total uns 2.500 alumnes.
Un edifici pel qual es destinaran a prop de 7 milions d’euros del pressupost que la Conselleria d’Educació destinarà a la UIB pel pròxim curs escolar. A l’educació pública universitària es destinaran més de 68 milions d’euros, uns 4 milions més que enguany.
També augmentaran els ajuts per desplaçament dels alumnes illencs que volen cursar els seus estudis fora de les Illes. L’any que ve, 700 d’aquests estudiants podran rebre una beca de fins a 600 euros.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions