Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Hi ha textos que daten del 1483 i en alguns hi apareixen noms de mallorquins il·lustres com el pare Juníper Serra
La UIB ha acabat de digitalitzar tota la documentació acadèmica i administrativa de la universitat. Hi ha de tot, des dels orígens com a Estudi General d’Arts i Ciències el 1483, passant per la Universitat Literària a partir del 1673.
Per presentar aquesta digitalització, el doctor Miquel Amengual ha mostrat els originals d’un parell de documents històrics, com ara un llibre d’actes del 1738 al 1754, on apareix el pare Juníper Serra com a participant d’una junta. Per commemorar el Dia Mundial dels Arxius, també s’ha exposat part del fons fotogràfic de la universitat.
I coincidint també amb la data assenyalada, una altra exposició, aquesta, a l’Arxiu del Regne de Mallorca, sobre el moviment associatiu republicà a l’illa. Aquesta institució també està en procés de digitalització dels fons relacionats amb la memòria democràtica amb finançament de fons europeus.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat