Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els estudiants de Biologia podran estudiar-hi la tècnica i optar a l'acreditació
La UIB ja té estació d’anellament d’aus pròpia. És la que fa 6 de les illes Balears i es troba al Campus de la UIB. Servirà per formar els estudiants en la recollida, maneig i presa de dades dels ocells i els permetrà optar a l’acreditació d’anellador. El GOB col·labora en el projecte per formar els futurs ornitòlegs i alhora tenir un nou punt d’estudi dels ocells. L’entitat és una de les 4 d’Espanya amb capacitat per avaluar els anelladors.
La tècnica de l’anellament és la base per poder fer estudis, per exemple de migracions d’aus o de l’estat de les poblacions.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció