Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
A més, a partir del curs 2027-28 s'hi incorporaran els graus en Arquitectura i en Enginyeria Mecànica, amb menció nàutica
La Universitat de les Illes estrenarà dues noves titulacions, el curs que ve: el grau en Ciències de la Mar i un doble grau en Matemàtiques i Física. En total, s’oferiran més de 3.500 places de nou ingrés.
El grau en Ciències de la Mar, amb 35 places, formarà professionals per estudiar i gestionar el medi marí amb una visió multidisciplinària i pràctica. Els estudis tendran una durada de quatre anys i un cost total de més de 5,5 milions d’euros fins al 2030, segons ha explicat el rector de la UIB, Jaume Carot.
D’altra banda, s’estrena el doble grau en Matemàtiques i Física, amb 10 places i cinc anys de durada, orientat a perfils científics d’alt nivell. Aquest programa costarà prop de 476.000 euros fins al 2031. A més, a partir del curs 2027-28 s’hi incorporaran els graus en Arquitectura i en Enginyeria Mecànica, amb menció nàutica. També es treballa en un grau STEM per a docents i en el doble grau de Llengua Catalana i Anglesa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars