Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La recollida de mostres d'ADN ja ha començat i els resultats es coneixeran abans del març del 2022
Pons, Sintes o Marquès són alguns dels llinatges més repetits a Menorca, però cadascun d’ells prové del mateix origen? Per tal d’esbrinar-ho, un grup d’investigadors de la UIB estudiarà l’ADN dels seus portadors. Tots els participants són homes, perquè són els únics portadors del cromosoma-Y, que determina el sexe dels fills. La recollida de mostres ja ha començat i els resultats es coneixeran abans del març del 2022.
L’estudi ajudarà a conèixer si tots els Pons, per exemple, tenen un origen únic a l’illa o si varen arribar a Menorca des de diferents indrets i moments al llarg de la història. La recerca ajudarà a conèixer l’estructura poblacional de Menorca, l’illa balear menys estudiada i coneguda genèticament.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic