Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'edificació rep el nom de Margalida Comas i Camps, en honor a la biòloga i pedagoga menorquina
Aprofitant l’inici de la Setmana de la Dona i la Ciència, la Universitat de les Illes Balears ha inaugurat aquest dilluns el nou edifici Margalida Comas i Camps, en honor a la biòloga i pedagoga menorquina. Un edifici que, des d’aquest curs, acull els estudis de Psicologia, Infermeria i Fisioteràpia.
Els estudiants disposen en aquestes noves instal·lacions d’aparells punters per poder dur a terme els seus estudis amb una major precisió. Instrumental punter per a un edifici de darrera generació, integrat al seu entorn i el més eficient energèticament de tot el campus. Es tracta d’una edificació que, en lloc d’una elevada tecnificació, proposa arribar a l’eficiència a partir d’estratègies de disminució de la demanada i d’utilització de sistemes estructurals i constructius eficients.
La construcció de l’edifici ha suposat una inversió de 6,9 milions d’euros, finançats totalment amb fons europeus REACT-UE.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet