Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els controls arriben des de les tasques que es fan durant la carrera, fins a les tesis
El Consell de Govern de la UIB reforça el reglament antifrau, que ha d’endurir els controls per posar fi a les irregularitats i trampes en tots els seus àmbits: des dels treballs de classe fins als doctorats. Amb el nou curs universitari en marxa, la UIB ha volgut deixar clar als alumnes que no deixarà passar cap trampa: ja existia un codi antifrau, però el Consell de Govern ha aprovat reforçar-lo de valent.
Els controls arriben des dels treballs que fa qualsevol alumne a primer de carrera, per exemple, fins a les tesis. Ja es fa servir un programa, en Tutorin, que es continuarà desenvolupant. També hi haurà majors controls a l’hora d’accedir a classe i els examens.
La UIB començarà de manera immediata una ronda amb tots els alumnes per informar-los sobre què s’entén exactament per plagi, de les noves mesures de control, i de les sancions acadèmiques que poden tenir.
11.300 estudiants arranquen les classes de la UIB amb la presencialitat adaptada
Inauguració de curs atípica a la UIB
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat