Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
Busquets va oferir als alumnes participar econòmicament en la investigació
La UIB suspèn cautelarment de docència els catedràtics que varen ser detenguts per promocionar un fals medicament contra el càncer.
Un dels dos catedràtics, Xavier Busquets va impartir classe fins ahir mateix a la Facultat de Medicina. En el moment en què es va conèixer la notícia ell era dins l’aula.
Avui, alguns estudiants recorden que Busquets els va parlar del Minerval a un seminari i d’altres asseguren que al curs passat, en alguna de les classes, varen fer pràctiques amb el polèmic fàrmac.
Els estudiants de Biologia comentaven avui que els preocupa que aquest escàndol pugui perjudicar la imatge dels estudis de Ciències de la UIB.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19