Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
15.700 membres de la comunitat educativa estan cridats a votar
15.700 membres de la comunitat universitària trien el nou rector de la UIB entre Llorenç Huguet i Rafel Crespí. Unes eleccions que, tradicionalment, es caracteritzen per la desafecció i la baixa participació dels alumnes, que a les 14 hores n’era del 5,70% (766 alumnes dels 13.624 que estan cridats a votar).
La participació a les 14 hores del personal docent i d’investigació (PDI) permanent ha estat del 65,4% i la resta del 23,08%. Finalment, el personal administratiu i de serveis (PAS) n’ha participat un 69,40%. Enguany, però, les eleccions estan marcades pel cas Minerval.
El vot és ponderat, en funció del sector al qual pertanyen. El grup dels professors permanents compta un 51%. El dels alumnes val un 25%. La resta de personal docent i el d’administració i serveis compta un 12%.
A la nova facultat de Medicina, a Son Espases, s’ha instal·lat, també, una mesa electoral i totes estaran obertes fins a les 18 hores. Dues hores més tard es coneixeran els resultats.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros