Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Obté gairebé un notable en una enquesta de satisfacció
La Universitat de les Illes Balears és una de les pitjor valorades d’Espanya, segons una macroenquesta en la qual han participat més de 30.000 estudiants. Malgrat tot, però, obté un notable. I la majoria dels estudiants, n’estan ben satisfets. Els 35.000 joves que han participat en la darrera l’enquesta de satisfacció universitària aproven la Universitat de les Illes Balears, amb un 6,9.
La UIB, en concret, és la cinquena universitat pública pitjor valorada d’Espanya. Els seus estudiants, però, la veuen amb més bons ulls. Entre els mèrits de la UIB, els estudiants destaquen que ha deixat enrere vells mites, com aquell que recomanava no estudiar-hi. Així i tot, més del 80 % dels joves enquestats ho tenen clar: tornarien a triar la seva universitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE