El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Obté gairebé un notable en una enquesta de satisfacció
La Universitat de les Illes Balears és una de les pitjor valorades d’Espanya, segons una macroenquesta en la qual han participat més de 30.000 estudiants. Malgrat tot, però, obté un notable. I la majoria dels estudiants, n’estan ben satisfets. Els 35.000 joves que han participat en la darrera l’enquesta de satisfacció universitària aproven la Universitat de les Illes Balears, amb un 6,9.
La UIB, en concret, és la cinquena universitat pública pitjor valorada d’Espanya. Els seus estudiants, però, la veuen amb més bons ulls. Entre els mèrits de la UIB, els estudiants destaquen que ha deixat enrere vells mites, com aquell que recomanava no estudiar-hi. Així i tot, més del 80 % dels joves enquestats ho tenen clar: tornarien a triar la seva universitat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle