Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
La Unitat Militar d'Emergències reforça la seva presència aquest estiu a les Balears de cara a la campanya contra incendis
La UME arriba a les Balears. Ja ha instal·lat preventivament 6 vehicles de lluita contraincendis a sa Coma, a l’illa d’Eivissa. Tres militars hi estaran destinats fins el 30 de setembre.
A Mallorca, han arribat 6 autobombes, 1 vehicle de proveïment, un de telecomunicacions, 2 vehicles lleugers tot terreny i 1 camió parc que romandran a l’illa fins al pròxim 30 de setembre.
També deixaran fixos 4 militars i es construirà una unitat aeromòbil helitransportada.
Fins a l’illa de Menorca arribaran eines mecàniques i de suport logístic que romandran a la base militar de sant Isidre per fer-les servir en cas d’emergència; i del material traslladat fins a Eivissa, quedarà muntada i de manera fixa tota la instal·lació del nou edifici de l’UME a sa Coma.
Aquest dispositiu especial es mantindrà operatiu fins al pròxim 30 de setembre, quan es donarà per finalitzada la temporada d’incendis.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario