Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els alumnes estaran controlats per càmera web i, només si no disposen de mitjans, podran fer la prova presencialment
La UNED, per primera vegada en els gairebé 50 anys d’existència, realitzarà una tongada d’exàmens finals de manera telemàtica. La convocatòria s’ha vist afectada per la situació sanitària de la covid-19. A les Balears, 3.600 alumnes s’hi han d’examinar de graus, màsters i idiomes durant les pròximes dues setmanes.
Els alumnes faran examens finals des de ca seva a través d’una aplicació desenvolupada per la pròpia universitat, que bloqueja l’ús d’altres programaris mentre es fa l’examen. També estaran controlats a través de la càmera web. Els alumnes que no disposin d’aquesta tecnologia poden fer la prova a les aules del seu centre associat de la UNED.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles