L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'augment es dona per la crisi econòmica que s'està vivint per mor de la pandèmia
La Universitat Nacional d’Educació a Distància (UNED) ha celebrat aquest divendres capvespre a Palma l’acte inaugural del curs 2020/2021. Enguany disposa d’un 13% més d’alumnes matriculats fins arribar als 4.058. Segons la UNED, aquest augment es dona per la crisi econòmica que s’està vivint per mor de la pandèmia.
En l’acte d’inaguració, celebrat al pati de la Misericòrdia s’han lliurat els diplomes als nous titulats i la lliçó inaugural ha estat a càrrec del confundador de Filmin, Jaume Ripoll. Enguany, els estudis que més alumnes tenen són Psicologia, Dret i Direcció d’Empreses.
La directora de la UNED a Balears, Judit Vega, ha recordat que, si les autoritats sanitàries obliguen a tancar els centres per la Covid, estan preparats per oferir les classes telemàticament.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari