El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El president francès, Emmanuel Macron, critica la propaganda de les màfies dirigida a captar joves candidats a emigrar a Europa
La Unió Africana i la Unió Europea repatriaran immediatament milers d’immigrants que es troben a Líbia per intentar travessar la Mediterrània i que viuen una situació inhumana. Ho han anunciat els líders de la Unió Europea i la Unió Africana en la cloenda d’una cimera que ha estat centrada en la lluita contra la immigració clandestina i el desenvolupament del continent africà.
El president francès, Emmanuel Macron, ha criticat la propaganda de les màfies de traficants dirigida a captar joves candidats a emigrar a Europa.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies